היתרונות והחסרונות של שימוש בקופונים לעסק שלך

היתרונות והחסרונות של שימוש בקופונים לעסק שלך

קופונים יגרמו ללקוחות לקנות בעסק שלכם. בעולם של היום, 96% מהצרכנים השתמשו בקופון ב -90 הימים האחרונים. JC Penney ניסה לשבור את צרכני הרגל הקופונים בשנת 2012 וראה במהירות ירידה של 23% במכירות בשלושת הרבעונים הראשונים של 2012. אם JC Penney לא יכול היה לשנות את התנהגות הקניות של האנשים, אתה כנראה גם לא יכול. לא האם עליכם להשתמש בקופונים, אלא במקום זאת: כיצד תוכלו להשתמש בקופונים לאסטרטגיה כדי להרחיב את העסק שלכם מבלי לוותר על יותר מדי מהרווח שלכם?

 

שקול את החסרונות

החיסרון הגדול ביותר בשימוש בקופונים הוא שהם עולים לך כסף. כל הנחה שתציע פירושה פחות כסף בכיס שלך. המפתח הוא לחשב אם ההנחה הזו תשפיע על שולי הרווח שלך על ידי הצגת לקוחות חדשים לחנות שלך או החזרת לקוחות ותיקים שאולי יצאו למקום אחר ורדפו אחר קופונים אחרים. ג'יי גולץ, בטור "ניו יורק טיימס", "לעשות את המתמטיקה בעסקה של קבוצת Groupon", פיתח שיטה לחישוב אם הנחת קופון שווה את העסק שלך או לא. אפילו הלקוחות הקבועים שלך יכולים להרגיל לחכות קופונים, שמניעים הכנסות שכבר נוצרו לפני שהכנסת את תוכנית הקופונים. אז אתה צריך לשקול מתי וכיצד להציע את הקופונים האלה כדי למנוע השפעה על בסיס הלקוחות הרגיל שלך.

 

קופונים תמיד יביאו להפחתת רווחים בפריט או בפריטים הכלולים בקמפיין הקופונים, אך עלות רכישת המוצר לא תשתנה. כשאתה שוקל את הערך של קמפיין קופונים לעסק שלך, עליך למצוא דרך לקבוע אם ההנחה תשפר בסופו של דבר את השורה התחתונה בטווח הארוך. אנו מדברים יותר על אופן השימוש בקמפיין קופונים באופן אסטרטגי כדי להרחיב את העסק שלך למטה.

 

עכשיו למקצוענים

היתרונות של הצעת קופונים כוללים הכנסת לקוחות חדשים לחנות שלך, הצגת קווי מוצרים חדשים, מתן דרך להיפטר ממלאי לא רצוי כדי לפנות מקום במחסן שלך או לחנות למוצרים חדשים יותר, עידוד לקוחות לנסות מותג חדש שהוא רווחי יותר. אליך או לגרום ללקוחות לחזור לחנות שלך.

 

המפתח למקסום היתרון של הקופונים בעולם הדיגיטלי של ימינו הוא שימוש בקופונים כדרך לבנות את בסיס הלקוחות שלך. קופונים יכולים להפוך לחלק מכריע בשיווק ברשתות החברתיות שלך בתנאי שתשתמש בהם באופן אסטרטגי.

 

לדוגמא, אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך קופונים לאסטרטגיה שיווקית ארוכת טווח כדי לעודד לקוחות חוזרים היא לדרוש מהם למסור את שמם וכתובת הדוא"ל שלהם על מנת לקבל את הקופון. כך תוכלו לבנות בסיס שיווקי בדוא"ל שיעודד את חזרתם בעת הצעת מוצרים חדשים או לקמפיינים שיווקיים אחרים. אם הקופון שלך אינו קופון מקוון כמו קופון לאתר IHERB, דרוש מהם למסור את שמם וכתובת הדוא"ל שלהם כדי להשתמש בקופון במרשם.

 

דרך טובה נוספת להפיץ קופונים היא באתר מדיה חברתית, כמו פייסבוק הפוך קופונים לזמינים ללקוחות אשר "אוהבים" אותך באתר המדיה החברתית שלך. זה נותן לך דרך לתקשר איתם לטווח ארוך בחינם באמצעות הפייסבוק שלך או אתר מדיה חברתית אחר. (ניתן גם ליצור הצעות הנחה ישירות דרך פייסבוק).

חנות KSP מספקת קופונים במדיה החברתית.

 

בעת תכנון אסטרטגיית קופון, חשוב כיצד ברצונך להשתמש באסטרטגיה זו כדי לשפר את השורה התחתונה שלך. לדוגמה:

 

כאשר קופון מביא תנועה לחנות שלך, לקוחות אלה עשויים לרכוש מוצרים אחרים שלא ניתנים למחיר. זוהי אסטרטגיה נפוצה בה משתמשים חנויות מזון.

הקופון יכול להכניס לקוחות חדשים לחנות שלכם. המפתח להשגת אסטרטגיה זו הוא שימוש בקופון כדרך להתחלת תקשורת ארוכת טווח עם הלקוח החדש באמצעות מדיה חברתית או דוא"ל.

הקופון יכול לעודד לקוחות שלא שהו זמן מה לחזור לחנות שלכם. לדוגמה, אם יש לך מאגר שיווק טוב, אתה יכול לשלוח קופון לכל הלקוחות שלא שהו 60 יום ומעלה.

 

בשורה התחתונה

קופונים יסיעו עסקים לחנות שלכם. המפתח הוא לפתח את אסטרטגיית הקופונים שלך כדי שתדע כיצד אותה אסטרטגיית שיווק הנחה תגדיל את העסק החוזר לטווח הארוך שלך או תגדיל את המכירות שלך ללקוח.